پرسش و پاسخهای متداول درباره همودیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پرسش و پاسخهای متداول درباره همودیالیزپرسش و پاسخهای متداول درباره همودیالیز

سوالات درباره همودیالیز متداول هنگامی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شروع با همودیالیز زندگی، ممکن است با تعدادی از مشکلات مواجه شده است. بنابراین آن را در همودیالیز ممکن است که برخی از سوالات است. بنابراین، ما دوست داریم که برای پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد همودیالیز.

1. بیماران چرا کم خونی باید به شرایط دیالیز؟

اختلالات مختلف مانند گلومرولونفریت مزمن، دیابت، فشار خون بالا، بیماری کلیه پلی کیستیک، و غیره می تواند بیماری کلیوی end-stage شود. بنابراین تابع فیلتراسیون کلیوی را کاهش می دهد، و باعث بسیاری از تظاهرات بالینی مانند فشار خون بالا، ادم، تهوع و استفراغ. سپس، همودیالیز مورد نیاز است به جای کلیه به کار.

2. زمان چقدر می تواند بیماران همودیالیزی زندگی می کنند؟

این یک سوال رایج خواسته های بیماران تحت همودیالیز است. در حال حاضر، بیمارانی که می تواند بر روی دیالیز برای بیش از 30 سال زندگی می کنند وجود دارد. در تئوری، همودیالیز یک گزینه خوبی برای تداوم امید به زندگی برای یک مدت طولانی، اگر بیماران از عوارض بیماران به خوبی مدیریت است. دکتر در مرکز دیالیز هرگز گفت: اگر خدا به شما می دهد 100 سال از عمر، اجازه ندهید که آنها را در سن 99 میرند.

بار 3.¿Cuántas باید به بیماران دیالیز دست آوردن؟

به طور کلی، دیالیز منظم و کافی باید حداقل 3 بار به مدت یک هفته باشد. اگر ادرار بیماران به اندازه کافی است و سلامت خود را به خوبی کنترل شده، دیالیز را می توان به 2 تا 5 بار در هفته یا دو هفته کاهش می یابد.

این 4.¿Será ادرار بیماران مبتلا به دیالیز کمتر؟

نه همیشه. اگر وضعیت بستری، بیماران مبتلا به ادرار به اندازه کافی بدون نیاز به خشک کردن و یا نم زدا مقداری آب در طول تنها درمان همودیالیز. در این وضعیت، ادرار بیماران نمی شود کاهش می یابد. با این حال، با پیشرفت وضعیت پزشکی بیمار، خروجی ادرار ممکن است به تدریج کاهش می یابد. در این مورد، بیماران باید در نظر به آب کردن مایع اضافی از بدن است.

اگر شما فقط شروع به انجام دیالیز و سوالات دیگر، شما می توانید با دکتر خود را به طور مستقیم آنلاین بپرسید.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه تحت درمان با همودیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: